torsdag 30. juli 2015

Vår og sommer...

Da er siste eske pakket ut, og vi er ganske så ferdige i huset. Vi flyttet inn 1. februar og vår og til og med sommer er snart over. En liten oppdatering her var jammen på tide. Både 1 årsdag og 1 års fotografering er forbi, og jeg er snart ferdig med albumet til vår lille skjønne prinsesse, tiden flyr, og tiden nytes med lille jenta vår. Jeg trives godt i mammarollen med litt ekstravakter på barsel i helgene. Satser på litt mer oppdatering her fremover med både hus, lille frøken, blomster og bryllup, nå som vi er kommet i orden.


Skal du gifte deg og trenger noen til å lage brudebukett, corsage, brudepikebuketter osv. er det bare å ta kontakt utover høsten. Har foreløpig et bryllup i Oktober som jeg gleder meg veldig til!!



En fin torsdag ønskes fra meg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Venter spent på å få se bilder fra huset ditt:-)